poniedziałek, 1 sierpnia 2016

FILM #1



Niedawno w ramach 'babskiego wieczoru' postanowiłyśmy pójść z przyjaciółkami do kina. Od początku wybór miał być oczywisty: horror, thriller, film akcji w ostateczności. Po dotarciu do kina stwierdziłyśmy, że 'raz się żyje' i w ostatniej chwili kupiłyśmy bilety na komedię romantyczną. Przynajmniej ten jeden raz byłyśmy jak wszystkie dziewczyny na babskim wieczorze i wybrałyśmy "Faceta na miarę"

"Młoda prawniczka poznaje bardzo przystojnego, ale niezwykle niskiego mężczyznę. Początkowo zafascynowana nim dziewczyna zaczyna mieć wątpliwości."
Muszę przyznać, że to pierwsza komedia romantyczna, którą widziałam od czasów.. gimnazjum? I jestem pozytywnie zaskoczona, bo ten film przekonał mnie, że komedie romantyczne to nie tylko te mdłe historie miłosne po których można rzygać tą miłością przez resztę życia. Ten film jest trochę inny. Jest dokładnym odzwierciedleniem tego co znaczą dla mnie słowa 'komedia romantyczna'.

                            reżyseria: Laurent Tirard
                            scenariusz: Laurent Tirard, Gregoire Vigneron

Świetna obsada filmu.
Jean Dujardin, którego możecie pamiętać z filmu "Artysta"- za rolę w tym filmie dostał Oskara i przepiękna Virginir Efira, która grała w "Tylko nie miłość" czy "Miłość po francusku". Trzeba przyznać, że gra aktorska jest naprawdę dobra i odwalili kawał dobrej roboty.

Moim zdaniem jest to najlepsza komedia wakacji. Jest tu akcja, dobry humor, pomysł i wątek miłosny. Z tego co słyszałam, opinie krytyków też są bardzo pozytywne i na plus, także nie pozostaje mi nic innego jak polecić Wam obejrzenie tego filmu.
Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cześć! Miło, że jesteś!